Etiquetas

martes, 5 de mayo de 2020

TASQUES DEL 5 AL 8 DE MAIG

BON DIA NINES I NINS DE 3R A,  😅


ESPER QUE ESTIGUEU TOTS BÉ. COMENÇAM UNA SETMANA NOVA DESPRÉS D'AQUEST PONT DE QUATRE DIES.

ESTIC CONTENTA PERQUÈ MOLTS DE VOSALTRES ANAU ENVIANT LES TASQUES QUE VOS DEMANAM, AQUELLES PERSONES QUE ENCARA NO HAN ENVIAT CAP FEINA S'HAURIEN DE POSAR LES PILES I ANAR ENVIANT TASQUES, ENCARA QUE SIGUIN ENDARRERIDES I POSAR-SE AL DIA AMB LES FEINES.

VOS RECORD ELS CORREUS DELS MESTRES DEL GRUP, PER PODER ENVIAR LES TASQUES CORRESPONENTS:

Marga  (anglès) : margaferriol@ceipjafudacresques.cat
Nuria  (castellà): nuriamorales@ceipjafudacresques.cat
Rosa (tutora): rosaribot@ceipjafudacresques.cat

MATEMÀTIQUES

Començam a dividir!

Alguns de vosaltres ja m'heu enviat divisions que heu fet a casa amb els vostres pares, però no tots en saben, per això aquests dies heu de mirar aquest video totes les vegades que fassi falta i després intentar resoldre les divisions i els dos problemes.







Ara fes aquestes divisons:


I ara realitza aquests dos problemes seguint les pautes de sempre, subratllar les dades i encerclar la pregunta:

1.La meva mare ha comprat 10 xocolatines i les hem de repartir entre el meu germà i jo per tenir la mateixa quantitat . Quantes xocolatines tendrem cada un? Has de fer una operació.

2. Tenc 18 pinturestes i les he de posar dins tres pots repartits en parts iguals. Quina operació he de fer? Quantes pinturetes hi haurà dins cada pot?

Quan hagiu acabat matemàtiques em podeu enviar les feines per revisar.



NATURALS

Començam el tema 4 : ANIMALS I PLANTES A LA NATURALESA

Primer de tot visionau, al manco 2 vegades,  aquests videos sobre els ecosistemes i després contestau les preguntes següents. Heu de copiar els enunciats.





 


1- Què és un ecosistema? Posa un exemple.
2- Tots els ecosistemes són igual de tamany?
3- Què passaria si canviam un animal d'ecosistema?
4- Què podem trobar dins un ecosistema?
5- On estan els ecosistemes?

Quan hagiu acabat naturals  em podeu enviar les feines per revisar.

SOCIALS


Començam també el tema 4: La població i la seva organització.
Ara vos deman que investigueu  i cerqueu la informació per poder contestar aquestes preguntes. Heu de copiar els enunciats.

1- Què és la població d'un territori?
2- Explica què és la població activa.
3- I la població no activa?
4- Què és el padró municipal i per què serveix? 

Quan hagiu acabat socials  em podeu enviar les feines per revisar.


CATALÀ

Heu de realitzar aquestes fitxes de comprensió lectora, clicau damunt l'enllaç. S'han de copiar els enunciats de les preguntes, el text no. 

Després explicau amb les vostres paraules i per escrit el que passa a cada història.






Quan hagiu acabat català  em podeu enviar les feines per revisar.


PLÀSTICA

Recordau el cercle cromàtic que tenim a la classe? idò ara n'heu de dibuixar un i pintar-lo. Segur que vos surt molt bé.

Després d'haver-lo dibuixat contestau aquestes preguntes. Heu de copiar els enunciats.
1- Ha estat difícil dibuixar-lo?
2- Per què creus que et pot servir el cercle cromàtic?
3- T'agrada? Per què?



Quan hagiu acabat plàstica  em podeu enviar les feines per revisar.


CASTELLANO



1.-  LA FÁBULA
La semana pasada os propuse leer una fábula y conocer sus características.
¿Qué os parece, a vosotros, escribir una fábula? En las páginas 30 y 31 del cuaderno 1 de castellano encontraréis una primera idea para escribirla. 
 

2.- EL CAMPO SEMÁNTICO
Para trabajar este tema os propongo hacer la fotocopia de la página 61 y la página 22 del cuaderno 1 de castellano.


3.- LECTURAS
Yo os he pedido que leyerais cada día un poco.
Estoy segura que habéis descubierto lecturas muy interesantes y bonitas.
Os propongo que me mandéis vuestras recomendaciones y yo haré una lista con vuestras propuestas.
Poned el nombre de la lectura y porqué nos la recomendáis. 




No hay comentarios:

Publicar un comentario