AQUÍ ESTAM UNA SETMANA MÉS. ESPER QUE TOTS I TOTES ESTIGUEU BÉ.
A MESURA QUE ANEU ACABANT LES ASSIGNATURES CONVÉ QUE ENVIEU LES TASQUES ALS MESTRES CORRESPONENTS. VOS RECORD ELS CORREUS:
Castellà: nuriamorales@ceipjafudacresques.cat
Anglès: margaferriol@ceipjafudacresques.cat
Educació física: juancamarena@ceipjafudacresques.cat
Rosa: rosaribot@ceipjafudacresques.cat
CATALÀ
1- UTILITZANT AQUESTES DUES PARAULES INVENTA UNA HISTÒRIA TAL I COM FEIA EN GIANNI RODARI. PENSA QUE HA DE TENIR SENTIT. HAS D'UTILITZAR COMES I PUNTS. HA DE TENIR UNES 10 O 12 LÍNEES.
LES PARAULES SÓN: TELÈFON I NIGUL
2- FES UNA LLISTA DE 20 PARAULES QUE SIGUIN NOMS PROPIS. A LA LLISTA HI HA D'HAVER NOMS DE PERSONA, DE CIUTATS, DE PAÏSOS...
(RECORDA LA NORMA: ELS NOMS PROPIS COMENCEN AMB LLETRA MAJÚSCULA).
MATEMÀTIQUES
1-REALITZA AQUESTS PROBLEMES. PENSA A SUBRATLLAR LES DADES AMB COLORS I A ENCERCLAR LA PREGUNTA AMB LLAPIS.
1- NA MELANY HA ORDENAT EL SEU ARMARI I HA VIST QUE TÉ 6 JERSEIS, 5 CALÇONS, 3 ABRICS, 9 CAMISETES I 4 BUFANDES. QUANTES PECES DE ROBA TÉ EN TOTAL? SI EL SEU GERMÀ EN TÉ 19. QUANTES PECES DE ROBA TÉ MÉS NA MELANY QUE EL SEU GERMÀ?
2- UN EDIFICI TÉ 6 FILES HORITZONTALS DE FINESTRES AMB 7 FINESTRES CADA FILA. QUANTES FINESTRES TÉ L'EDIFICI?
3- REPARTEIX EN PARTS IGUALS 62 BOLLES ENTRE 9 NINES. QUANTES BOLLES TOQUEN A CADA UNA? EN SOBREN?
2- FES AQUESTES RESTES I MULTIPLICACIONS:
NATURALS
FES LES ACTIVITATS 2, 3, 4 I 5 D'AQUESTA PÀGINA DEL LLIBRE AL TEU QUADERN. RECORDA COPIAR ELS ENUNCIATS.
SOCIALS
EN AQUEST MAPA D'ESPANYA SITUA LES COMUNITATS AUTÒNOMES I LES DUES CIUTATS AUTÒNOMES, DESPRÉS PINTA CADA COMUNITAT AUTÒNOMA D'UN COLOR I ENCERCLA LA NOSTRA COMUNITAT AUTÒNOMA.
PLÀSTICA
OBSERVA AQUESTES IMATGES DE MANUALITATS FETES AMB LLAUNES.
ARA TÚ N'HAS DE FER UNA. LA POTS DECORAR COM VULGUIS I LI POTS DONAR LA UTILITAT QUE T'AGRADI MÉS. LA POTS PINTAR, FORRAR, DECORAR ...
QUAN LA TENGUIS FETA FES-LI UNA FOTO
CASTELLANO
Actividad 1: El sujeto y el predicado.
Hacer la página 64. En ella nos recuerda que es el sujeto y que es el
predicado de una oración. Leedla despacio.
Hacer
la página 24 del cuaderno de castellano.
Actividad 2:
Mira desde el balcón o la ventana de tu casa, observa y escribe qué ves.
Recuerda que para hacer descripciones utilizamos los adjetivos que son las
palabras que nos dicen como son las cosas.
Esta
actividad ya la hemos hecho. Cuando acabes tu redacción te propongo que busques
la que tú escribiste antes y las compares.
Si no la tienes, no pasa nada.
Actividad 3:
Mirad las propuestas de lectura de vuestros compañeros. Son muy interesantes,
las de la semana pasada y las de esta semana.
LECTURAS RECOMENDADAS POR
LOS ALUMNOS DE TERCERO A Y TERCERO B
NOMBRE
|
TÍTULO
|
RECOMENDADO
|
Sandra
|
El gato con botas
|
Porque me ha gustado mucho
|
Joan
|
Una antología poética:
Linterna mágica
|
Porque cuenta historias divertidas de Carlota Casas
(autora) y tiene poemas preciosos.
|
Anes
|
La petita eruga poeta
|
Porque es una historia para los que les gusta mucho
leer.
|
Daniel
|
Los compas y el diamantito legendario
|
Porque es el mejor.
|
Maia
|
El principito
|
Porque lo leí junto a mi mamá y porque me gustó el
mensaje que da, sobre todo cuando conoce al zorro
|
La Jirafa, el Pelícano y el Mono
|
Porque me gustó.
|
EDUCACIÓ FÍSICA
-Anota al quadern d’Ed Física les vegades que menges durant aquesta setmana aliments del vèrtex de la piràmide d’alimentació. Aquí pots tornar a veure el vídeo per si tens dubtes https://youtu.be/ssEZRrOPny4
No hay comentarios:
Publicar un comentario