Etiquetas

lunes, 11 de mayo de 2020

TASQUES DE L'11 AL 15 DE MAIG


SETMANA DE L'11 AL 15 DE MAIG

BON DIA NINS I NINES DE 3R A, COM ESTAU? COMENÇAM UNA ALTRA SETMANA I AQUÍ TENIU LES FEINES QUE HEU DE FER. ESTIC MOLT CONTENTA PERQUÈ LA MAJORIA DE VOSALTRES ESTAU FENT MOLT BONA FEINA, SEGUIU AIXÍ.

VOS RECORD ELS CORREUS DELS MESTRES:

Així com aneu acabant les feines de les distintes assignatures convé que les envieu.


 CATALÀ


Mira aquest vídeo i contesta les preguntes al teu quadern.  Recorda copiar l’enunciat i fer bona lletra.



1.       A on viu el senyor Hans?
2.       D’on era el senyor Hans?
3.       Com es deia el seu mestre italià?
4.       A on viatjaven gràcies al seu mestre?
5.       De què estava farta la caputxeta vermella a la versió inventada?
6.       Com van canviar de vida el llop i la caputxeta?
7.       Què va penjar al fil la primera vegada?
8.       I la segona?
9.       Cerca el significat de: tafanejar, estovalles i mitjó i escriu-ho al teu quadern  (No s’ha de traduir)


PLÀSTICA

Ara que heu recordat com era el cercle cromàtic vos pas aquest cercle perquè el compareu amb el que heu fet i si és necessari el torneu fer.

Aquesta setmana heu de fer un dibuix lliure utilitzant els colors del cercle cromàtic. Podeu utilitzar la tècnica que volgueu: pintures, ceres, aquarel.les,rotuladors... Recordau que amb aquarl.les queda molt bé, ja que es poden mesclar molt bé els colors. Heu de posar un títol al dibuix.

MATEMÀTIQUES

Repassam càlcul i problemes.
Feis les activitats d'aquest  vídeo per repassar  càlcul 


Resol aquests problemes. Recorda copiar els enunciats , subratllar les dades i encerclar la pregunta.
1- Ens repartim 40 cartes d'una baralla entre 6 jugadors. Quantes cartes rep cada un? Quantes en queden sense repartir?
2-N'Isaac té 27 pomes per fer pastissos. Si utilitza 4 pomes per a cada pastís, quants de pastissos pot fer?  Quantes pomes li sobren?
3- En una aula hi ha 25 persones i n'entren 27 més. Quantes persones hi ha en total? Si  a l'hora del pati en surten 37, quantes persones queden a l'aula?
4- N'Alison i en David fan una col.lecció de cromos. N'Alison en té 25 més que en David. Si en David en té 72, quants en té n'Alison?
5- Quants d'alumnes hi ha a una classe que té 6 equips de 4 alumnes cada un?

NATURALS

Mirau aquests vídeos sobre els recursos naturals i després heu de contestar les preguntes:




1- En què consisteix la ramaderia? Com es diu la persona que es dedica a la ramaderia?
2- En què consisteix l'agricultura? Com es diu la persona que es dedica a l'agricultura?
3- Anomena els principals recursos naturals dels que parla el vídeo i explica'ls. 

SOCIALS

Mira aquest conte sobre la migració.


Ara contesta aquestes preguntes:
1- Coneixes algú que hagi hagut de deixar el seu país d'origen? Per què ho va fer? Com creus que es sent?
2- Què és l'emigració?
3- Què és la immigració?  
4- Idò ara contesta quina és la diferència entre una persona emigrant i una persona immigrant? 

CASTELLANO
Mañana, martes 12 de mayo es el día escolar de las matemáticas y os propongo celebrarlo juntos con un poema y con un puzle.

1.- A partir del poema “CON UN CERO” de Gloria fuertes os propongo:
Actividad 1: Lee el poema y decora la página con todas las cosas que se pueden hacer con uno, con dos y con tres ceros.
Actividad 2: ¿Qué harías tú con un cero, y con dos y con tres ceros?   Piensa, escribe y dibuja lo que tú harías.

2.- Puzle. Mi propuesta es la siguiente:
A.- Piensa: ¿Qué dibujo saldrá?
B.- Lee los números escritos con letras y anota la cifra debajo.
C.- Recorta las piezas del puzle y pégalas fijándote en el número.
D.- ¿Has acertado el dibujo? Pon un título a tu puzle y píntalo.


Espero que os gusten estas actividades.


EDUCACIÓ FÍSICA

Aquesta setmana et propose fer aquestes activitats dues vegades
Millor si les fas en dos dies distints.
-Realitza alguna activitat física de baixa intensitat per experimentar les pròpies limitacions. 
         Ex: -Intenta aguantar una carrera continua de 8 min.
               -Fes 30 bots amb un peu sense aturar-te. Ara prova amb l’altre peu i sabràs quin et va millor
               -Bota 40 vegades seguides amb els peus junts sense posar les mans als terra
-Visualitza el video https://youtu.be/ssEZRrOPny4 sobre la piràmide d’alimentació i memoritza tres aliments de cada nivell 
-Conta les vegades que menges làctics en aquesta setmana. 

Anota aquest nombre en un quadern que anomenarem “Quadern d’Ed física”





No hay comentarios:

Publicar un comentario