SETMANA DE L'11 AL 15 DE MAIG
BON DIA NINS I NINES DE 3R A, COM ESTAU? COMENÇAM UNA ALTRA
SETMANA I AQUÍ TENIU LES FEINES QUE HEU DE FER. ESTIC MOLT CONTENTA PERQUÈ LA
MAJORIA DE VOSALTRES ESTAU FENT MOLT BONA FEINA, SEGUIU AIXÍ.
VOS RECORD ELS CORREUS DELS MESTRES:
-CASTELLÀ: nuriamorales@ceipjafudacresques.cat
-ANGLÈS: margaferriol@ceipjafudacresques.cat
-Rosa (tutora): rosaribot@ceipjafudacresques.cat
Així com aneu acabant les feines de les distintes assignatures
convé que les envieu.
CATALÀ
Mira aquest vídeo i contesta les preguntes al teu quadern. Recorda copiar l’enunciat i fer bona lletra.
1. A on viu el senyor Hans?
2. D’on era el senyor Hans?
3. Com es deia el seu mestre italià?
4. A on viatjaven gràcies al seu mestre?
5. De què estava farta la caputxeta vermella a la versió inventada?
6. Com van canviar de vida el llop i la caputxeta?
7. Què va penjar al fil la primera vegada?
8. I la segona?
9. Cerca el significat de: tafanejar, estovalles i mitjó i escriu-ho al teu quadern (No s’ha de traduir)
PLÀSTICA
Ara que heu recordat com era el cercle cromàtic vos pas aquest cercle perquè el compareu amb el que heu fet i si és necessari el torneu fer.
Aquesta setmana heu de fer un dibuix lliure utilitzant els colors del cercle cromàtic. Podeu utilitzar la tècnica que volgueu: pintures, ceres, aquarel.les,rotuladors... Recordau que amb aquarl.les queda molt bé, ja que es poden mesclar molt bé els colors. Heu de posar un títol al dibuix.
MATEMÀTIQUES
Repassam càlcul i problemes.
Feis les activitats d'aquest vídeo per repassar càlcul
Resol aquests problemes. Recorda copiar els enunciats , subratllar les dades i encerclar la pregunta.
1- Ens repartim 40 cartes d'una baralla entre 6 jugadors. Quantes cartes rep cada un? Quantes en queden sense repartir?
2-N'Isaac té 27 pomes per fer pastissos. Si utilitza 4 pomes per a cada pastís, quants de pastissos pot fer? Quantes pomes li sobren?
3- En una aula hi ha 25 persones i n'entren 27 més. Quantes persones hi ha en total? Si a l'hora del pati en surten 37, quantes persones queden a l'aula?
4- N'Alison i en David fan una col.lecció de cromos. N'Alison en té 25 més que en David. Si en David en té 72, quants en té n'Alison?
5- Quants d'alumnes hi ha a una classe que té 6 equips de 4 alumnes cada un?
NATURALS
Mirau aquests vídeos sobre els recursos naturals i després heu de contestar les preguntes:
1- En què consisteix la ramaderia? Com es diu la persona que es dedica a la ramaderia?
2- En què consisteix l'agricultura? Com es diu la persona que es dedica a l'agricultura?
3- Anomena els principals recursos naturals dels que parla el vídeo i explica'ls.
SOCIALS
Mira aquest conte sobre la migració.
Ara contesta aquestes preguntes:
1- Coneixes algú que hagi hagut de deixar el seu país d'origen? Per què ho va fer? Com creus que es sent?
2- Què és l'emigració?
3- Què és la immigració?
4- Idò ara contesta quina és la diferència entre una persona emigrant i una persona immigrant?
CASTELLANO
Mañana, martes 12 de mayo es el día
escolar de las matemáticas y os propongo celebrarlo juntos con un poema y
con un puzle.
1.- A partir del
poema “CON UN CERO” de Gloria fuertes os propongo:
Actividad 1: Lee
el poema y decora la página con
todas las cosas que se pueden hacer con uno, con dos y con tres ceros.
Actividad 2: ¿Qué
harías tú con un cero, y con dos y con tres ceros? Piensa, escribe y dibuja lo que tú harías.
2.- Puzle. Mi
propuesta es la siguiente:
A.- Piensa: ¿Qué dibujo saldrá?
B.- Lee los números escritos con letras y anota la cifra
debajo.
C.- Recorta las piezas del puzle y pégalas fijándote en
el número.
D.- ¿Has acertado el dibujo? Pon un título a tu puzle y
píntalo.
Espero
que os gusten estas actividades.
Aquesta setmana et propose fer aquestes activitats dues vegades
Millor si les fas en dos dies distints.
-Realitza alguna activitat física de baixa intensitat per experimentar les pròpies limitacions.
Ex: -Intenta aguantar una carrera continua de 8 min.
-Fes 30 bots amb un peu sense aturar-te. Ara prova amb l’altre peu i sabràs quin et va millor
-Bota 40 vegades seguides amb els peus junts sense posar les mans als terra
-Visualitza el video https://youtu.be/ssEZRrOPny4 sobre la piràmide d’alimentació i memoritza tres aliments de cada nivell
-Conta les vegades que menges làctics en aquesta setmana.
Anota aquest nombre en un quadern que anomenarem “Quadern d’Ed física”
No hay comentarios:
Publicar un comentario